Причини для повернення:

 -Наявність видимих ​​дефектів при первинному огляді - Повернення безкоштовне.

 -Право на повернення грошей або обмін товару є за умови збереження упаковки,

товарного вигляду та споживчої властивості товару,

 

 *Ви маєте право протягом 14 днів відмовитися від замовленого товару.

У цьому випадку витрати на зворотне пересилання оплачуються покупцем.

Подібні повернення можливі лише для товарів, у яких не порушено товарний вигляд, товар не використовувався (збережена заводська упаковка).

Гарантія якості

Вся продукція повністю відповідає європейським та українським стандартам. У більшості випадків ми працюємо безпосередньо
з імпортерами продукції.

 

Гарантійні терміни на Товари визначаються виробниками (виробниками) та обчислюються з моменту передачі Товару Покупцеві.

Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування є використання Товару за прямим призначенням,

а також дотримання встановлених правил експлуатації Товару.

Під поняттям «Гарантійне обслуговування» розуміється усунення Продавцем недоліків,

виникли після приймання Товару Покупцем (Одержувачем) та виявлені в процесі експлуатації.

Гарантія не поширюється на природне зношування складових частин або деталей Товару, або дефекти,

що виникли внаслідок неправильної експлуатації Товару або використання Товару не за призначенням.

У разі придбання Товару дистанційним способом, що виключає можливість безпосереднього

ознайомлення споживача з товаром чи зразком, Споживач має право відмовитися від товару належного

якості у час до його передачі.

При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем,

за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, на підставі даних, наданих

транспортними компаніями, що залучаються.

У разі виявлення в процесі експлуатації недоліків (дефектів) Товару Покупець направляє Продавцю

претензію письмово, із зазначенням конкретного недоліку (дефекту), його характеру, обставини,

а також додає кілька знімків хорошої якості недоліку (дефекту) і час виникнення недоліку

(дефекту) та викладає свої вимоги.

За згодою Сторін, термін усунення недоліків (дефектів) не може перевищувати 45 (сорок п'ять) календарних днів,

обчислюваних з дати отримання Продавцем таких вимог.

Купуючи Покупець дає згоду на обробку Продавцем персональних даних Покупця, зазначених при оформленні замовлення з метою виконання зобов'язань за цим договором