Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мото акумулятори діляться на групи залежно від необхідної енергії споживання: акумулятори для мотоциклів, для водних мотоциклів (гідроциклів), акумулятори для скутерів, снігоходів і квадроциклів. Найпотужніші 12-вольтові акумулятори для мотоциклів та акумулятори для скутерів допускають експлуатацію в екстремальних умовах, за значних змін температурного діапазону роботи (особливо на снігоходах), а висока міцність конструкції дозволяє їм витримувати найвищі навантаження.
6-вольтові мотоакумулятори з меншою потужністю переважно застосовуються на водних мотоциклах (гідроциклах), квадроциклах, але можуть використовуватися і на снігоходах.
Специфіка умов експлуатації визначила жорсткість параметрів, яким повинні відповідати мотоакумулятори, у тому числі підвищену ефективність та міцність при різних механічних та кліматичних впливах.
Звичайно такі акумуляторні батареї повинні забезпечуватися захистом від вібрацій і на випадок перекидання, а також герметичними корпусами, які виключають протікання електроліту в будь-якому положенні.
Мото акумулятори повинні мати низький саморозряд, що особливо значуще при сезонному зберіганні, високим стартовим струмом та експлуатаційному довголіттю.
Принцип дії АКБ для мототехніки всіх типорозмірів практично однаковий, відмінність полягають у легуючих добавках до свинцевої основи акумуляторних пластин і вигляді використовуваного електроліту - загущеному або рідкому.
Відповідно вони класифікуються за легуючим матеріалом пластин на кальцієві та срібні, а за технологією використання електроліту на GEL (Gelled Electrolite), Heavy Duty та AGM (Absorption Glass Matt).
Технологія Heavy Duty передбачає упаковку їх у спеціальні конверти зі скловолокна та жорстке кріплення самих пластин до стінок корпусу батареї. Таким чином, підвищується вібростійкість і попереджається можливе замикання пластин шлаком, що обсипається з них в процесі експлуатації. Випущені за цією технологією мото акумулятори поставляються в сухо зарядженому вигляді з максимальним терміном зберігання в 5 років і характеристиками, що повністю зберігаються при цьому. Перед початком експлуатації акумулятори для мототехніки заливаються електролітом, що поставляється в комплекті, причому особлива конструкція кришки акумулятора перешкоджає витоку електроліту, у тому числі при положенні вгору дном.
За технологією AGM в мото акумуляторах використовують мікропористі скловаті мати, що розташовуються між пластинами і утворюють разом з ними своєрідний «шаровий пиріг». Електроліт, що заливається в такі акумулятори, вбирається скловатними матами, що виключає його розплескування або витікання. При цьому структура тканини має таку поглинаючу здатність, що виділити з неї електроліт можна тільки шляхом вичавлювання. За рахунок технології AGM мото акумулятори отримують якісну герметизацію та стійкість до поштовхів та вібрацій. AGM-батареї, що випускаються повністю готові до роботи, не вимагають ніякого обслуговування, відрізняються малою чутливістю до нестабільності температур, хорошою стійкістю до глибокої розрядки, експлуатаційним довголіттям, можливістю роботи в будь-якому положенні і навіть з пошкодженим корпусом, але погано переносять перезаряд.
За технологією GEL передбачається доведення звичайного електроліту і речовини, що додається, з основою з двоокису кремнію зі стабілізуючими добавками до желеподібної маси, потім заливання в корпуси АКБ із встановленими пластинами і досягає потрібної густоти в заводських умовах.
У нашому магазині представлені акумулятори FIAMM, OUTDO MOTO. В асортименті акумулятори для мотоциклів, акумулятори на квадроцикли, акумулятори на снігоходи 6V та 12V. 6V10А,6V11А, 12V3А,12V 4А, 12V 6А,12V 7А,12V 8А, 12V9А,12V10А,12V11А,12V12А,12V 14А,12V16А,12V19